Вид з вікна японського поїзда Лінії Морського Узбережжя Сісайд Лайн в Канадзаві

3

Автор Ліля Тяжка

Неймовірне відчуття – сидіти на місці машиніста в першому вагоні безпілотного поїзда. Хоча й відео недосконале через легку вібрацію, і сидіння вузеньке, проте, чесно кажучи, це просто супер досвід! Ще й, прислухавшись, можна розчути гумовий хід по бетонному каналу – і розказати про це читачам Мандрівок Японією. Поїхали!

Фото: Мандрівки Японією. Я на місці машиніста в японському поїзді Сісайд Лайн Йокогама. Виїзд з кінцевої станції Шін Суґіта, Канаґава

 
От коли хочеться відчути якоїсь такої надсучасної технологічної Японії в Йокогамі, варто включити в маршрут своєї подорожі використання повністю автоматичної Лінії Канадзава Сісайд Лайн (金沢シーサイド線, кана: かなざわシーサイドライン, ромаджі: Kanazawa Shīsaido Sen, Kanazawa Seaside Line), яка управляється системою безпілотного керування без машиністів і провідників.

Український переклад назви залізниці звучить приблизно як “Приморська лінія Канадзава” і вона має 14 зупинок, дозволяючи зручно добратися в пункт призначення між станціями Шін Суґіта (район Ісоґо) та Канадзава-хаккей (район Канадзава) неймовірно мальовничим маршрутом. Вся дорога займе трохи більше години, під час якої можна з висоти оглянути індустріальні райони, які змінюються морськими краєвидами заток, зокрема і затоки Хіраката (між станціями Ноджіма Коен та Канадзава-хаккей).

Фото: Мандрівки Японією. Чудове місце для пошановувачів індастріалу: рейки, вивіска японського заводу Ніссан, залізничний міст

І дарма, що цій Сісайд Лайн, на секундочку, уже 35 років. Вона абсолютно сучасна, а потяги Seaside Line їздять на гумових колесах, що знижує шум і вібрацію – такого немає в жодних інших залізничних компаніях регіону. За весь час її функціонування був лиш один гучний інцидент у 2019 році, коли поїзд автоматично проїхав у зворотну сторону та зіткнувся із буфером на станції Шін-Суґіта, внаслідок чого були поранені пасажири. Про це багато свого часу писала місцева японська преса, проте більше такі випадки не повторювались і на зупинках завжди людно, особливо в пікові години.

На лінії є пересадка на JR 根岸線 (лінія Неґіші, Negishi Line) та Keikyū 杉田駅 (станція Суґіта, Sugita Station), що робить її зручним транспортним вузлом, який зʼєднює житлові квартали, відпочинкові зони, зокрема величезний парк розваг Сі Передайз на станції Хаккеджіма, та промислові обʼєкти.

Фото: Мандрівки Японією. Промислові локації змінюються на житлові квартали з типовим для Японії озелененням

Індустріальні зони довкола Шін-Суґіти включають 根岸湾臨海工業地帯 (Negishi Bay Coastal Industrial Area), яка охоплює райони 新磯子町, 新森町, 新中原町 та 新杉田町, і саме тут розташовані заводи ENEOS, Toshiba Yokohama, IHI. Взагалі в цьому районі знаходяться понад 1000 компаній.

Фото: Мандрівки Японією. Поступово зʼявляються краєвиди затоки з човнами та прогулянковими яхтами

Вартість проїзду дещо вища, порівняно з іншим транспортом, проте окуповується на довгих дистанціях. Я зрідка добиралась Морською лінією на свої уроки японської мови в кампусі університету Йокогама в Канадзава-хаккей, що займало більше часу, ніж звичайними поїздами чи автобусом, проте приносило набагато більше естетичного задоволення від поїздки. Але найактуальніший пункт призначення, звісно, відпочинковий парк Sea Side Paradise – Приморський Рай – гуляти тамтешніми затишними сосновими парками та відвідати океанаріум це просто обов’язково при відвідуванні Канадзави.

Особливу увагу приділено зовнішньому дизайну поїздів, який містить геометричні візерунки, а також є два спеціальні поїзди з особливим оформленням. Поїзди мають пʼять вагонів та їздять з регулярністю приблизно раз в чотири хвилини вранці та впікові години й раз на пʼятнадцять хвилин пізно ввечері.

Звісно, ще багато можна розказувати про цю чудову залізничну лінію в Йокогамі, але то вже в наступних постах Мандрівок Японією. Стежте за оновленнями також в наших соціалках.

Мандрівки Японією – https://japantravel.com.ua/
Facebook – https://www.facebook.com/japantravel.com.ua
Instagram – https://www.instagram.com/japantravel.ua/
► e-mail – japantravel.club@proton.me

Додаткові джерела:

Seaside Line ご利用案内: https://www.seasideline.co.jp/guidance/faq/ (яп.)
平潟湾 https://ja.wikipedia.org/wiki/平潟湾
シーサイドライン2000形、1編成だけ特別塗装に: https://response.jp/article/2014/04/09/220870.html (яп.)
新交通システム「シーサイドライン」逆走事故、フェイルセーフ設計の軽視が原因か https://xtech.nikkei.com/atcl/nxt/mag/nmc/18/00016/00014/(яп.)
<動画付き>海沿いを走る「シーサイドライン https://rarea.events/event/122341
工業団地:一覧から探す https://k-yuchi.jp/housing/list
横浜市臨海部(北部)の主な工場 https://keihin.ne.jp/ricchizu_kenkyu.html

Автор блоґу  Ліля Тяжка для Мандрівки Японією ФОТО: © Мандрівки Японією

 Теґи: , , , , , , , , , , , ,
Ліцензія Creative CommonsКонтент ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Ознайомитись з деталями ліцензії CC BY-NC 4.0.

Post your comment

Pin It on Pinterest

Share This